Maalarimestarien Oy

/ Clas Weckström, toimitusjohtaja

”Ottamalla käyttöön Visma PPG:n palvelun olemme saaneet pienennettyä kustannuksia huomattavasti ja vapautettua aikaa muuhun työhön.” ”Rahankiertomme on nopeutunut ja myöhästyneiden maksujen määrä on pienentynyt palvelun ansiosta.”

1

Ennen Visma PPG:n palvelun ostoa Maalarimestareiden asiakkaat maksoivat laskujaan myöhässä ja yrityksen maksuvalvonta oli työlästä. He kaipasivat apua laskutuksen ja perinnän hallintaan, koska se oli heidän yrityksessään tehotonta ja vei liikaa resursseja muulta toiminnalta. ”Pitkän pohdinnan jälkeen päädyimme ulkoistamaan laskujemme lähettämisen ja maksuvalvonnan sekä perinnän Visma PPG:lle. Olimme alussa huolissamme asiakkaidemme suhtautumisesta laskutus- ja perintäpalvelua kohtaan”, kertoo Maalarimestareiden toimitusjohtaja Clas Weckström. “Visma PPG:n palvelu kuitenkin jousti toiveidemme mukaan ja mahdollisti mm. sen, että saimme itse määrittää, kenelle asiakkaistamme menee maksumuistutus palvelun kautta ja kenelle ei”, Weckström jatkaa.

Ottamalla käyttöön Visma PPG:n palvelun Maalarimestarit ovat saaneet pienennettyä kustannuksia huomattavasti ja vapautettua aikaa muuhun työhön. ”Rahankiertomme on nopeutunut ja myöhästyneiden maksujen määrä on pienentynyt palvelun ansiosta. Saatavamme kotiutuvat nyt nopeammin ja yrityksemme kustannussäästöt laskujen lähettämisessä ja saatavien perinnässä ovat huomattavat”, Weckström iloitsee. ”Suosittelisimme muitakin alan yrityksiä ottamaan laskutuspalvelun käyttöön, jotta asiakkaiden suhtautuminen laskujen maksua kohtaan saataisiin muuttumaan kokonaisuudessaan säntillisemmäksi”, hän jatkaa.

www.maalarimestarien.fi