LATAA MAKSUTON PIKAOPAS

SAATAVIENHALLINNAN OPAS TILITOIMISTOILLE

Tehokas saatavienhallinta kattaa monta vaihetta. Tätä opasta voit käyttää apunasi, kun keskustelet saatavienhallinnan prosessista asiakkaasi kanssa.

KAIPAATKO APUA ASIAKKAIDEN SAATAVIENHALLINTAAN JA PERINTÄÄN LIITTYVIIN KYSYMYKSIIN VASTAAMISESSA?

Tämä opas on kirjoitettu Sinulle, joka toimit neuvonantajan roolissa usealle eri yritykselle, esimerkiksi työssäsi tilitoimistossa. Puoleesi käännytään mitä erilaisimpien kysymysten kanssa ja Sinulta odotetaan niihin asiantuntevaa vastausta.

Tästä oppaasta saat apua saatavienhallinnan ja perinnän kysymyksiin vastaamiseen. Kerromme tavallisimmista haasteista, joita yritykset kohtaavat sekä tarjoamme valmiita ratkaisuja näiden haasteiden voittamiseen.

OPPAASSA VASTAAMME MM. NÄIHIN KYSYMYKSIIN:
  1. Millainen merkitys saatavienhallinnalla on yrityksen toiminnalle?
  2. Miten toteuttaa saatavienhallinta tehokkaasti?
  3. Miten välttää yleisimmät virheet saatavienhallinnassa?

Lataa opas täyttämällä oheinen lomake. Opas on täysin maksuton eikä sen lataaminen sido sinua mihinkään.